Kategorie

sobota, 13 września 2014

Fasolka Szparagowa

Biję się w pierś!
Zaniedbywałam Was prawie dwa tygodnie,
zaczęłam pracę i brakło mi czasu na gotowanie.
Co ja mówię, brakło mi czasu na wszystko:)
Dziś dzień wolny, zgotowałam obiad dla moich chłopaków.
Oczywiście taki na szybko :)
Fasolka szparagowa, to wspaniały dodatek do obiadu
Szybka i zdrowa.


Skład:
- ok 1 kg fasolki szparagowej
- masło/margaryna 
- sól
- bułka tarta 

Fasolkę umyć i odciąć obydwa końce.
Wrzucić do garnka i gotować w osolonej wodzie ok 15-20 minut.
Kiedy fasolka jest już miękka, odcedzamy i przekładamy do rynki.
Dodajemy kawałek masła lub margaryny.
Chwilę smażymy.
Pod koniec dosalamy do smaku i wsypujemy bułkę tartą.
Tak smażymy jeszcze chwilę.
Mieszając i pilnując by się nie przypaliła.
Dziś podałam ją z ziemniakami i jajkiem sadzonym.
Serdecznie polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz