Kategorie

wtorek, 12 sierpnia 2014

Naleśniki z Mascarpone i Musem Owocowym

Dzisiaj raj dla łasuchów, tych dużych i małych.
Mąż poprosił o coś słodkiego na obiad,
więc postanowiłam zrobić naleśniki.
Sztucznie słodzone dżemy nie należą do moich ulubionych.
Wybrałam więc opcje zmiksowanych owoców.
Obiad nie za słodki, taki w sam raz :)




Skład;
- mleko 300 ml
- szczypta soli
- woda mineralna gazowana 300ml
- 1 jajko
- mąka zwykła ok 40 dag
- 1/2 czekolady mlecznej
- 4 nektaryny lub brzoskwinie 
- serek mascarpone
- cukier waniliowy 
- olej

Jajko ubić ze szczyptą soli , dodać mleko, wodę oraz mąkę.
Można dodać więcej mąki, gdyby ciasto okazało się za rzadkie.
Wylewać porcjami na patelnie i smażyć na niewielkiej ilości oleju.
Nektaryny obrać, pokroić w kawałki i zmiksować blenderem.
Serek mascarpone wymieszać z cukrem waniliowym.
Chłodne naleśniki przełożyć serkiem mascarpone,
polać musem owocowym a następnie udekorować 
roztopioną w kąpieli wodnej czekoladą.
Czas przygotowania ok. 20 minut






4 komentarze:

  1. Kochana, słyszałem, że Twój mąż lubi do wszystkiego dodawać, tak dla smaku- kostkę smalcu. Powiedz mi proszę, bo moja teściowa też tak lubi a chciałbym dla niej przygotować takie naleśniczki- smalec dodajemy po mleku, czy rozpuszczamy go osobno i polewamy nim naleśniczki? Buziaczki xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha ;D
    A kto pisze? Bo tylko wtajemniczeni wiedzią o kostce smalcu ;D
    Myśle,że Twoja teściowa wolałaby bez smalcu , ale skoro już się upierasz to możesz polać;D
    Ale się uśmiałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Usunęłaś mój komentarz? O Tyyy...
    Smalec Ci tego nie wybaczy!

    OdpowiedzUsuń