Kategorie

piątek, 8 sierpnia 2014

Makaron ze Szpinakiem

Szpinak...w dzieciństwie go nie lubiłam bo nikt w domu nie przyrządzał z niego dań. Wiadomo to czego nie znamy , z góry zakładamy ,że nie lubimy. Przekonał mnie do niego chłopak mojej szwagierki, przygotowaliśmy wspólnie naleśniki i pokochałam szpinak. Często do niego wracam. Dziś wersja z makaronem ulubiona przez mojego syna i męża.Makaron jaki wybrałam to kokardki, ale może to być spaghetti lub inny.


Skład :
- makaron
- szpinak rozdrobniony mrożony 
- duża śmietana
- 4-5 ząbków czosnku
- sól 
- masło

Niewielką ilość masła rozpuścić na patelni, dodać szpinak i starty na drobnych oczkach czosnek, posolić. Podlać niewielką ilością wody . Dusić na małym ogniu aż do rozmrożenia i wyparowania wody.
Na koniec dodać całą śmietanę i doprawić w razie potrzeby.
Tak gotowy sos mieszamy z ugotowanym wcześniej makaronem
Czas przygotowania dania to ok 30 minut 
Polecam:)




2 komentarze:

  1. Wygląda smacznie, ale jest strasznie tłuste - pszenny makaron, śmietana... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron można zastąpić brązowym a śmietanę jogurtem naturalnym i już jest bardziej fit:)

      Usuń