Kategorie

sobota, 9 sierpnia 2014

Buchty Czyli Kluski Na Parze

Buchty kojarzą mi się z dzieciństwem.
Lekkie, syte, najczęściej z owocami.
Co prawda sezon na truskawki już się skończył, ale ja mam w zamrażarce zapas,
więc postanowiłam z niego skorzystać:)
Kluski na parze można kupić gotowe w sklepie i najczęściej jest to najszybsze rozwiązanie,
równie smaczne jak te zrobione samodzielnie w domu.
Ja dziś też postanowiłam pójść na łatwiznę z braku czasu i kupiłam gotowe.
Nadają się również dla mam karmiących piersią z dowolnym sosem owocowym.
UWAGA; Panie, które karmią swoje maluchy powinny wybrać owoce które nie wywołają alergii u malca, w tym wypadku ostrożnie z truskawkami




Skład:
- opakowanie klusek na parze
- owoce
- śmietana
- cukier 

Kluski ugotować na parze wg instrukcji. 
Ja najczęściej gotuje wodę w garnku, na nim stawiam blaszany druszlak, 
układam kluski i przykrywam. 
Gotowe polewam sosem i ' włala' :)

3 komentarze:

  1. sos można równie dobrze zagęscić budyniem waniliowym, też smacznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, koniecznie spróbuje następnym razem:) dziękuje za cenną radę:)

      Usuń