Kategorie

sobota, 16 sierpnia 2014

Ślimaki w Wersji Słonej Czyli Moje Pizzeryjki

Czy z tych samych składników można zrobić inne danie?
No pewnie,że tak:)
Niedawno podzieliłam się z Wami przepisem na Calzone.
I właśnie korzystając z tych samych składników zrobiłam drożdżowe bułeczki.
Możemy skomponować własne dodatki.
Każda kombinacja po zapieczeniu będzie dobra.
Z jednej porcji ciasta wychodzi ok. 10 dużych sztuk.
Co najważniejsze danie ma zupełnie inny smak niż wspomniane Calzone.


Z podanych składników zrobić ciasto
Przepis tutaj ;

Ciasto rozwałkować na grubość ok 5 mm, 
posmarować ketchupem i ułożyć wędlinę, rozsypać paprykę, 
kukurydzę, cebule oraz starty żółty ser.
Całość zwinąć w roladę, 
pokroić nożem w plastry o grubości ok 2 cm.
Ułożyć na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
By ciasto ładnie zbrązowiało, 
boki można posmarować białkiem z jajka, 
ja tego nie robiłam.
Piec w temperaturze 180 stopni Celsjusza, 
ok 30-40 minut.
Podawać z ketchupem lub sosem czosnkowym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz