Kategorie

niedziela, 17 sierpnia 2014

Surówka z Kalarepy

Często na obiad robimy te same potrawy, nie mając czasu bądź inspiracji.
Jest to całkiem zrozumiałe w Naszych czasach.
Warto urozmaicać smak obiadu dodatkami.
Dobrym sposobem są surówki.
Dostałam od babci męża kalarepę.
Nie bardzo wiedziałam jak ją wykorzystać,
ponieważ nigdy z niej niczego nie przygotowywałam.
Poszperałam w internecie, znalazłam przepis na prostą i szybką surówkę.
Wyszła naprawdę smaczna.


Skład:
- kalarepa
- majonez
- jogurt naturalny/śmietana
- koper
- sól
- pieprz

Kalarepę obrać i zetrzeć na tarce o dużych oczkach.
Posolić i zostawić aby zmiękła.
Posypać koperkiem.
Popieprzyć.
Dodać łyżkę majonezu i łyżkę jogurtu naturalnego.
Odstawić na 15 minut aby się przegryzła.
Polecam!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz