Kategorie

piątek, 8 sierpnia 2014

Pancakes z Borówką Amerykańską

Koniecznie miałam ochotę zrobić jakieś placuszki z owocami.Buszowałam po blogach kulinarnych i dorwałam przepis na pancakes. Pojechałam do sklepu, kupiłam wszystkie potrzebne składniki. Zabieram się do pracy a tu co...oczywiście okazało się,że nie mam mąki zwykłej,za to 2 opakowania kukurydzianej.Postanowiłam zaryzykować...i wyszło PYSZNIE! :) Proste i szybkie w wykonaniu, idealne jeszcze na drugi dzień PANCAKES Z BORÓWKĄ AMERYKAŃSKĄ 


Skład:
- 2 szklanki mąki kukurydzianej [ opcjonalnie zwykła]
- 2 jajka
- szklanka mleka
- 5 łyżek oleju
- cukier waniliowy
- łyżeczka proszku do pieczenia
- łyżka cukru
- szczypta soli
-borówki amerykańskie bądź jagody [ ilość wg uznania]

Jajka ubijamy z cukrem mlekiem i olejem, następnie dodajemy wszystkie 'suche' składniki.Kiedy ciasto jest już gotowe wsypujemy owoce i delikatnie mieszamy łyżką. Smażymy bez dodatku tłuszczu na patelni teflonowej. Podajemy z jogurtem naturalnym bądź śmietaną posypane borówkami.
Danie przygotowuje się bardzo szybko, w pół godziny mamy kopiasty talerz aromatycznych pancakes.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz