Kategorie

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Grillowana Pierś Drobiowa z Sałatką z Rukoli

Czas grillowania już rozpoczęty :)
Korzystając z okazji postanowiłam
przygotować coś lekkiego i szybkiego na obiad
Marynowana pierś z kurczaka oraz sałatka
okazały się strzałem w dziesiątkę !:)


Skład:
- dowolna ilość piersi drobiowej
- gotowa mieszkanka sałat ''Fit and Fresch""
  [ kupiłam w Biedronce ]
- papryka słodka
- papryka ostra
- przyprawa do mięs Knorr
- olej
- sól
- majeranek
- kukurydza konserwowa
- sos włoski Knorr
- papryka czerwona
- pomidor

Mięso zamarynować w przyprawach i niewielkiej ilości oleju.
Ponacinać z obu stron - dzięki temu mięso się nie skurczy.
Piec ok 30 minut na grillu.
Opakowanie sałaty przesypać do salaterki.
Pomidora oraz paprykę pokroić w kostkę.
Wraz z kukurydzą dodać do sałaty.
Sos włoski przygotować wg przepisu.
Wymieszać wszystkie składniki i odstawić.
Smacznego wszystkim miłośnikom grilla!:) 

Ps. Przepraszam za moją nieobecność.
Powiem tylko, że moje dania w najbliższym czasie 
będzie można nie tylko zobaczyć ale i spróbować :D
Szczegóły niebawem !:)

4 komentarze: