Kategorie

środa, 14 stycznia 2015

Barszcz Biały z Ziemniakami

Każdy kto spędza dużo czasu w kuchni
korzysta czasem z czegoś gotowego.
Tak postanowiłam zrobić tym razem.
Nie jest to jednak danie z proszku i koniec,
ale dodatkowy składnik.
Fale negatywnych komentarzy mnie nie zniechęcą.
Dlatego, że najważniejsze być sobą, a kuchnia
powinna być uczciwa i smaczna:)




Skład:
- 2 szt białej kiełbasy
- 1 marchewka
- 5 ziemniaków
- 5 jajek
- 2 szt Barszczu Białego Winiary
- majeranek
- sól
- pieprz

Kiełbasę pokroić w kostkę i wrzucić do garnka z wodą.
Gotować ok 15 minut.
Dodać startą na grubych oczkach marchew
oraz pokrojone w kostkę ziemniaki.
Następnie dodać barszcz biały Winiary.
Całość gotować na małym ogniu kolejne 15 minut.
Przyprawić majerankiem, solą i pieprzem.
Podawać z jajkiem.
Czas przygotowania dania ok 30 minut.
Porcja na ok 5 osób

5 komentarzy:

  1. Hej podoba mi się ten blog jest bardzo ciekawy będę wpadał częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem z żoną zdecydowaliśmy że w tym roku na święta kupimy kilka patelni wprost z https://europ24.pl/patelnie/zeliwne . To na pewno bardzo odbrze że ten sklep znalazłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie sie czyta tego bloga polecam bo jest tu wiele ciekawych i przydatnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń