Kategorie

środa, 21 stycznia 2015

Kurczak Curry z Makaronem

Lubicie chińszczyznę ?
Ja mam na nią swój własny pomysł.
Kurczak oczywiście obowiązkowo.
Przygotowując te danie możecie skorzystać
ze świeżych warzyw lub użyć gotowej
mieszkanki np. firmy Hortex



Skład:
- 4 opakowania zupy chińskiej 
[ użyłam tych z Biedronki po ok 80 groszy ]
- 3 piersi drobiowe pojedyncze
- 2 średnie marchewki
- 1 por
- 1 duża papryka czerwona
- kurkuma
- curry 
- garam masala
- imbir
- sól
- pieprz
- odrobina czosnku 
- odrobina natki pietruszki 
- olej


Piersi pokroić w kostkę i podsmażyć
na złoty kolor.
Następnie dodać pokrojone w słupki
marchewki, paprykę oraz por.
Kiedy warzywa będą na wpół miękkie,
dodać przyprawy.
Ciężko podać mi proporcje.
Ok łyżeczka curry, łyżeczka garam masala,
pół łyżeczki kurkumy, szczypta imbiru,
starty ząbek czosnku i drobno pokrojona
natka pietruszki [niewielka ilość].
Do warzyw dolewamy ok 2 kubki wody.
Kiedy całość zacznie się gotować
wrzucamy makaron z zupek.
Dusimy do miękkości.
W razie potrzeby doprawić wg własnego gustu.
Czas przygotowania dania ok 30 min.
Z podanej ilości wychodzi ok  porcji.

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na obiad i dzisiaj nie będę miała problemu co ugotować, wielkie dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę sie ze tutaj wpadłem jest wiele fajnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń