Kategorie

środa, 27 sierpnia 2014

Zupa Pomidorowa z Makaronem

Ostatnio spłynęła na mnie fala krytyki,
za to ,że zupy nie są robione na mięsie bądź kościach.
Powtórze to co wtedy powiedziałam.
Gotuje dla swojej rodziny, nie ludzkiego oka.
Bardzo cenie swoich czytelników i tych,
którzy wypróbowują moje przepisy.
Nie chce robić jednak czegoś wbrew sobie.
Mam nadzieje,że rozumiecie:)
Każdą zupę możecie zgotować tak jak lubicie,
jeśli moja jest na bulionie, wasza może być na mięsie.
Warto modyfikować każdy przepis tak,
by jego walory smakowe nam pasowały.
A tymczasem zupa pomidorowa na rosole z dnia poprzedniego:) 


Skład:
- rosół lub bulion
- przecier pomidorowy
- marchew
- pietruszka
- świerzy koper
- śmietana
- makaron / ryż
- pieprz/sól/magii 

Została mi niewielka ilość rosołu z niedzieli.
Postanowiłam dolać do niego wodę i zagotować,
tworząc w ten sposób bazę pod zupę.
Do gotującego bulionu wrzuciłam marchew.
Osobno zgotowałam makaron.
Można makaron zastąpić ryżem.
Następnie do bulionu dodałam przecier pomidorowy.
Dodałam ok 3/4 słoiczka.
Kiedy zupa znów się zagotowała, odstawiłam na chwilkę,
dodałam śmietanę i znów postawiłam na ogień.
Na koniec doprawiłam koprem, pietruszą, magii oraz pieprzem.
Smacznego :)






4 komentarze:

  1. Bardzo dobra zupka, uwielbiam pomidorową:) a co do tej fali krytyki, myślę, że nie trzeba się nią przejmować, niektórzy chyba po prostu zapominają o tym, że gotuje się według własnego smaku oraz przede wszystkim dla najbliższych...strasznie mnie wkurza takie czepialstwo;( zapraszam do mnie na proste, domowe dania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje za miłe słowa:)
      Wiadomo do krytyki wszyscy pierwsi, ale trudno trzeba to brać na klatę ;D hehehe
      Gotujmy tak jak lubimy i pozostańmy wierni przede wszystkim sobie :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. fajny blog.lubię takie proste domowe jedzonko :) pozdrawiam
    http://hopdogara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzi i gorąco polecam się na przyszłość :)

      Usuń